FashionPro většinu žen je kabelka nejen praktickým doplňkem, ale také způsobem módního vyjádření nebo zajímavou investicí. V dnešní době není problém na internetových tržištích pořídit kabelku za pár desítek korun, stejně jako utratit statisíce za jedinečný high-end kousek. Mezi těmito dvěma extrémy leží moře možností, ve kterém se často snažíme najít „tu pravou“. My vám v tomto článku poradíme, jak se v tomto moři zorientovat, a čím se řídit při výběru kabelky.
FashionOd nápadu vytvořit jednu unikátní kolekci kožených kabelek navržených oblíbenou herečkou Danou Morávkovou uplynula jedna dekáda. Místo jedné kolekce jich ale po obrovském úspěchu vzniklo už více než 40 a z Elega by Dana M se stala uznávaná značka, kterou české ženy milují.
FashionKabelky z její továrny milují ženy v Čechách i zahraničí, přesto jen málokdo zná skutečný příběh odvážné dámy, která za nimi stojí. Tragická událost postavila Evu Šedinovou do čela společnosti, kterou její manžel zprivatizoval. Čerstvá vdova s dvěma malými dětmi a žádnými zkušenosti s řízením podniku se ale nevzdala a po více než třiceti letech fungování předává firmu ELEGA své dceři.
FashionZačátek roku je zpravidla časem předsevzetí a touhy po změně. Proč tedy nezačít tento rok s novým a oslnivým doplňkem, který nejen zdůrazní váš jedinečný styl, ale také představuje čerstvý start a pozitivní energii, kterou si do něj chcete přinést?
FashionUž vás nebaví nosit každý den tu samou kabelku? Je čas oživit svůj šatník některým z nejnovějších podzimních a zimních trendů! A kdo jiný by měl poradit lépe než herečka a moderátorka Dana Morávková? Dana tvoří své kolekce kabelek ve spolupráci s českou firmou ELEGA již devět let a pod značkou ELEGA by Dana M přináší kabelky pro ženy, které milují nadčasovou eleganci i unikátní designové kousky.
FashionBlíží se Vánoce, čas plný přání. Není to jen období pro dětské touhy, i dospělí mají svá tajná přání. Chceme strávit svátky s těmi, které máme nejraději, a přát jim – i sobě – hlavně zdraví, štěstí a lásku. Ale co kdybyste přemýšleli o něčem více než o klasických dárcích, jako jsou kosmetika nebo elektronika?
FashionPodzim je obdobím proměn, a to neplatí jen pro přírodu. Je to také čas, kdy se mnoho z nás obrací k šatníkové zásobě a přemýšlí o tom, jak se oblékat vhodně v chladnějším počasí. Pro ty, kteří se zajímají o módu a udržitelnost, je to ideální příležitost na to, aby se zaměřili na udržitelné látky pro podzimní oblečení.
FashionZachování životního prostředí a udržitelnost jsou stále více důležitými tématy, která ovlivňují i módní průmysl. Jedním z inovativních způsobů, jak můžete přispět k této snaze, je upcyklace vašeho šatníku.
FashionUspořádání šatníku je důležitou součástí každodenního života. Dobře zorganizovaný šatník nám umožňuje snadněji zvolit oblečení na různé příležitosti, šetří čas i peníze. Pojďme se společně podívat na užitečné tipy, jak šatník efektivně vytřídit, jak rozeznat kvalitní oblečení a jak si jej uspořádat tak, aby byl praktický a přizpůsobený i váhovým výkyvům, nebo změnám vkusu.
FashionDíky rostoucímu zájmu o udržitelnost a ochranu životního prostředí se stále více lidí obrací k oblečení i výrobkům vyrobených z ekologicky šetrných materiálů.
FashionBarbiecore trend se rozšířil už loni. Od té doby originální, šťavnaté a barevné výtvory ovládly nejvýznamnější kulturní akce jako jsou Grammy, Coachella nebo červené koberce, ale i srdce hvězd. Barbiecore však není jen styl oblékání, ale také trend v líčení a péči o pleť, který se na jaře 2023 vrátil jako bumerang a opět dobyl Instagram a TikTok.
FashionJedna z otázek, kterou si nastávající maminky často kladou, zní: Kdy si mám začít kupovat těhotenské oblečení? Při nákupu těhotenského oblečení je třeba zvážit několik faktorů, tak si o nich pojďme povědět.
FashionZačátek jara tradičně patří barvám. Ty do nové kolekce Twins vpustila i značka Elega ve spolupráci s herečkou Danou Morávkovou. Trendy jsou letos skutečně „šťavnaté“ a odkazují na módu ze začátku milénia – pastelové odstíny jako lila a baby blue, ale také barva roku magenta poutají pozornost a v kombinaci s výrazným řetězem jsou doslova bonbónkem pro oči.
FashionTřídění skříně s oblečením je činnost, které se většina z nás vyhýbá a odkládá ji až do momentu, kdy je to skutečně nezbytně nutné. Většinou se pak pod vlivem emocí a nedostatku času nejsme schopní rozhodnout, co vlastně s jednotlivými kousky udělat a z pokusu o šatníkový detox se stává promarněné odpoledne. Jak tento proces uchopit za správný konec a učinit tak první krok k budování harmonického a dlouhodobě udržitelného šatníku, nám poradila Jaroslava Šnejdarová, zakladatelka značky WO-MUM.
FashionPodnikavá, nápaditá a neustále v pohybu. Tak by se dala charakterizovat Jaroslava Šnejdarová. Podnikatelka v gastro světě a máma dvou dětí má na každý problém vlastní řešení. Když tedy v období mateřství nebyla spokojená s nabídkou slow fashion pro maminky, rozhodla se založit vlastní značku, díky které se nemusí ženy ve všech fázích mateřství vzdávat svého módního a životního stylu.
FashionSlovo fast fashion neboli rychlá móda se rychle stalo synonymem pro nekvalitně ušité oblečení z laciných materiálů, které podléhá rychle měnícím se trendům. Kdo by ale nechtěl být jako celebrita? Neustále střídat outfity, být vždy oblečený podle posledních trendů je poměrně nákladná záležitost, a tak svetřík za 300 nebo tričko za 120 korun vypadá jako skvělá možnost, jak ušetřit.
FashionNejvyhledávanějším je model z popelínu nebo z těžké béžové bavlny s dvojitým zapínáním na deset knoflíků a rozparkem vzadu, s pásky na rukávu ve výši zápěstí a páskem ke stažení v pase. Je přímým potomkem britských vojáků I. světové války.
FashionHerečka Dana Morávková patří k těm herečkám, které jsou známé svým vytříbeným vkusem a smyslem pro detail. Vášeň pro módu, a zejména pak pro kabelky, se pro ni zhmotnila skrze vlastní řady kabelek pod značkou Elega by Dana M. Získala si jimi srdce mnoha českých žen, nejen z řad jejích fanynek.
FashionTradice výroby kožených doplňků v Třebechovicích pod Orebem, založená na šikovnosti českých ručiček, stále pokračuje. Firma ELEGA, kterou vlastní a řídí již 30 let paní Eva Šedinová, působí na českém trhu od roku 1992. K oslavě tohoto krásného jubilea jsme požádali paní majitelku o rozhovor.
FashionLéto se tento rok dostavilo tak akorát včas, aby nás konečně vytáhlo z bytů na procházky, výlety a víkendové tripy za hranice všedních dní. Ať už potřebujete velkou svačinu na odpolední piknik, nebo si sbalit na dva dny a vejít se přitom do limitu nízkonákladových leteckých společností, bude pro vás batoh nejpraktičtějším řešením. Zapomeňte na neforemný šusťákový batoh Adidas, co už se hodí tak maximálně do fitka. Pojďte se s námi podívat na ty nejhezčí kousky, které jsme při našem pátrání našly!
FashionJaro je pro mnoho lidí nejoblíbenějším ročním obdobím, protože je plné života a optimismu. S tím se pojí i touha obklopovat se barvami a probouzet tak své smysly. Víte ale, co jednotlivé barvy vyzařují a podvědomě ostatním říkají o jejich nositeli? Ovládněte psychologii barev a vyberte si doplňky přesně podle nálady, či příležitosti!
FashionKožené boty jsou skvělou investicí a pro mnoho lidí nezbytná součást každodenního života. Stovkami let prověřený materiál je zárukou kvality a rozhodně ekologicky šetrnější varianta, než syntetické boty na jednu sezónu. Bohužel, v dnešní době není každá kožená bota zárukou té nejlepší volby pro naše zdraví a životní prostředí.